CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dilluns, 8 de novembre del 2010

UN REGALET PER LA LOU

Ja fa molts dies, que, en una de les moltes visites a Blokum, la Cris havia portat uns marquets de Ranger “Memory frames” que a la Lou l’hi van agradar molt, i cada vegada que ens trobàvem allà, se’ls mirava i remirava..... i em deia.....”Uuuuummmmm, un dia de estos los compro”, així que fa uns dies, desprès de pensar-hi molt, vaig decidir de fer-li un.

Sembla que sigui molt complicat de fer, però.....li posis, el que li posis.... de seguida queda acabat i molt bonic. Em va agradar molt el resultat ja que el vaig decorar amb un estil un xic Vintage, que no es el que millor faig, però n’estic molt contenta.
Per donar-li, no sabia com embolicar-lo perquè nomes amb un paper quedava un xic pobre.... i encara que crec que li hagués agradat igualment, vaig pensar que li podria fer una caixeta, en tons torrats que son els que a ella mes li agraden, li vaig fer a mida amb cartró,  la vaig folrar amb uns papers de la col·lecció Cappella de BASIC GREY, i la tapa la vaig fer  amb cartró ondulat de color Kraft.



 
 
Per decorar la tapa, vaig folrar també una lluna, - d’aquestes formes que tenen a Blokum i que donen molt de joc, ja que es poden pintar, folrar o deixar-les tal qual, amb el mateix cartró i acabar-les amb tinta Distress-, desprès  l’hi vaig posar una cinta que tenia per casa de color daurat.


Si podeu.aquests dies ..... mireu-se el blog d’ENTRE PAPERS, perquè pròximament posarem una nova secció.

Una abraçada

6 comentaris:

Elena

Aquests marquets són una monada, t'ha quedat xulíssim!
Ptns

Yolanda

És una preciositat!!!! segur que va estar encantada de la vida...ets una artista!!!i la presentació inmillorable...
ha estat una gran alegria trobar-nos a creativa i la pena és que no vaig coincidir amb la Lou, però segur que organitzem alguna kdd aviat!!
Petonassos

Lourdes

Moltes gràcies Mercè....! Petonets!....queremos un tuto!!!!!

Laura

Vaig estar a punt de comparme'ls a creativa, i ara que veig lo xulo que t'ha quedat em fa una ràbia no haver-ho fet... la capsa fa que el regal encara sigui més bonic!

Isa

Hola merçè,
Gracias por los animos, la verdad esque me lo pasé genial .. si tu me dices que la explicación estaba tan bien, pues más contenta todavia :)
Ese detallito es una monada y la caja forrada por dentro con esos papeles, buahh me encanta !!
Quiero saber de que se tratan esas novedades que teneis preparadas !!
Besitos !!

Sílvia Scrapbloc

Quina preciositat!!
Sílvia

Publica un comentari a l'entrada