CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimecres, 5 de maig del 2010

Les flors del meu Jardí

Hola, encara que fa molt molts dies que no actualitzo el BLOG, no es perquè no hagi treballat gaire, ni perquè no tingui res per ensenyar.... es perquè he estat tant enfeinada, que no he pogut ni penjar les fotos de les meves feines......


He estat preparant el taller del mes de maig......  per BLOKUM i he preparat dos cosetes..... que potser no son l’obra de la meva vida, però que m’ha fet molta il•lusió de preparar.....

El primer es un àlbum, que recopila tots els nens de casa meva. “Les meves flors” , per cada nen he buscat una flor que indica una part de la seva personalitat..... o com els veig jo... d’altre cantó també volia que fos un xic diferent als àlbums que acostumo a fer....i es per posar-lo al rebedor de casa a sobre del radiador, que i tinc una repissa que sempre esta buida,...... i que li faltava alguna cosa...... per tant s’havia de poder obrir com un acordió





L’estructura es de cartró kraft, i que he folrat amb cartolina de color beig.... desprès vaig fer unes plantilles per fer les mascares de les fulles de cada flor (aquests dissenys son fets a casa), i que vaig marcar amb tinta DISSTRES de color verd (només les fulles i es trocs de les flors), ha quedat molt bé i m’agrada molt el resultat...... desprès les flors les he fet de cartolina que vaig dibuixar i retallar am el Cutter (cada una del seu color,).










A les altres pagines de l’àlbum he fet uns cubells i regadores amb paper estampat de la casa BASIC GREY i encara que no es veu gaire a les fotos..... son amb 3D.

Una vegada acabat l’àlbum, l’he lligat amb un cordo de pell en color ver kaki molt claret.
L’he estructurat així perquè es pugui lligar tant amb “acordeon” , com tipus àlbum normal....
Espero que us agradi

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada