CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimecres, 12 de maig del 2010

DOS MINIS MOLT ESPECIALS





Aquests minis els vaig fer fa un parell d’anys, les tapes estan fetes de cartró ondulat en color vermell, i com en aquells temps no en sabia gaire d’això de l’Scrap, del DISTRESS i tot aquest mon tant particular, dons els vaig fer al meu aire..... però estic molt orgullosa del resultat, encara que si els tingues que fer ara.... serien molt diferents.   

Per fer les pagines vaig utilitzar cartolines de colors pastels, y uns papers que havia comprat el primer any que vaig anar a la creativa, però que ara no sabria dir a quin que estant........


els noms de la portada els vaig fabricar amb un cartró que tenia per casa, en algun calaix els vaig folrar i repassar en un retolador negre. També em vaig fabricar unes floretes i estrelles amb els trossos de paper y cartolina que van sobrar.

Elles quan els van rebre van estar molt contentes....o així van dir..... a la Júlia –que ja n’hi havia fet un abans, i que no m’havia dit res i havia deixat a casa- se’l va emportar per ensenyar-lo a les amigues


 i elles van pensar que l’hi havia comprar.....

Espero que a vosaltres també us agradin.


     

5 comentaris:

Elena

Què xulos, Mercè! no calen molts materials ni elements, el que realment importa és la creativitat, el voler dir alguna cosa i l'amor que s'hi posa, tota una lliçó!
Ptns

Lara

Eyyyyyy!!!!! Mercè!!!! doncs ami em sembla la mar de xulo i sobretot per ser un dels teus primers treballs!!!! si es que ho portes a la sang.... ets creativa set dona bé l'escrap i ja esta!!!! Moltes feliçitats i moltes gracies per tots els bons moments que ens fas passar a totes ensenyant els teus treballs i sobretot als tallers!!! petonets de la Larita!!!! :P

Anuska

Madre mia y eso que no sabia nada de scrap cuando lo hiciste¡¡¡ que artista¡¡¡

Isa

Hola Mercè!
De tus primeros trabajos pues no esta nada mal .. pero vamos, que ahi ya prometias ehh ?!
Gracias por compartirlo,
Besitos ;)

charo

M'han agradat moltíssim, Mercè!!!

Al principi he pensat que era per un taller del juny!!jajajaja...i dic: m'hi apunto!!!

Un petó molt fort...a veure si el mes de juny és més tranquil per a mi i et veig per un dels tallers!!

Petons des de Tarragona!!!

Charo

Publica un comentari a l'entrada