CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

divendres, 2 de setembre del 2011

A LA FIRA DE SANT FELIU

El dia 11 de Setembre es celebra la 1ª fira d’Scrap a Sant Feliu de Guíxols a Girona.
S’han preparat molts tallers i també es faran demostracions, algunes botigues posaran parada i podreu comprar material.

Ens van demanar si podíem preparar un taller nosaltres......Així que la Lourdes a preparat aquest Tag, que ha quedat preciós i que agrupa unes quantes tècniques Distress, aplicació amb gesso, fer sevir la màquina troqueladora, fabricació del glimmer i fals acabat.

Si voleu mes informació, clikeu aquí.

No os ho podeu perdre...... Us esperem

3 comentaris:

Gina de Swert

es molt xulo!!jo ja m'he apuntat per fer-lo. tinc moltes ganes, ens veiem a la fira!!

Sílvia Scrapbloc

Com sempre un gust coincidir amb vosaltres i una pena no tenir mai prou temps! A la propera!
Petons. Sílvia

Unknown

Molt boniic! com veig que tens menys de 200 seguidors...pasat pel meu blog que tinc un regalet per a tu :)

Publica un comentari a l'entrada