CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimarts, 19 d’abril del 2011

TEMPS PASSATS

Aquests dies estic un xic nostàlgica......i aquests papers també han ajudat

Ja ho sabeu, ja fa uns dies, que ens varem trobar amb les meves companyes d’escola, han passat uns quans anys, i Divendres varem anar a sopar........... varem riure, ens varem abraçar, ens varem explicar moltes coses...... Va estar un moment inoblidable......

Per tenir un record, ja que potser triguem ara un temps a retrobar-nos.......els vaig fer aquestes targetes......perquè hi posin la foto del sopar de l’altre dia......i el nom de totes les que ens varem trobar........


i van quedar així.
Per fer el sobre vaig fer servir paper de  la col·lació BOTANICAL GARDENS de PINK PAISLEE que vaig comprar ja fa uns dies a BLOKUM , paper Canson en color Beige i un segell de Rellotges que també vaig comprar a IMAGINAT SCRAP l’altre dia que vaig anar a Sant Feliu   
A elles les va agradar molt, això es que m’han dit.....
               

2 comentaris:

Sílvia Scrapbloc

Un detall preciós que farà el moment encara més inobidable!
Una abraçada. Sílvia

Yolanda

I ben segur que és veritat!!! és un record preciós i el guardaran com un tresor, esperant la pròxima trobada i la pròxima sorpresa..ejejje
Petonassosssssssssssss

Publica un comentari a l'entrada