CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dijous, 28 de gener del 2010

EL PRIMER DIA

Tot i que això dels blogs, i d’informàtica en general no es el que faig mes bé (al final sempre em lio), m’he decidit a obrir aquest blog, per posar aquelles cosetes, que m’agrada tan de fer i regalar.



Entre altres coses m’agrada molt l’Scrap. Si torno enrere en el temps, sempre m’han agradat molt les manualitats i les labors i des de que era petita, m’ha agradat molt això de les fotos, de posar-les en àlbums bonics i personalitzar-los, però fins ara no m’hi havia posat en serio, potser perquè no sabia per on començar i tenia molt poques eines…… que poc a poc n’he anat comprant, i aprenen a fer-les servir.


Els meus amics i família fa molt temps que hem diuen que els agrada molt això que faig, i que podria obrir un blog perquè la gent les veiés. Dons endavant………ara ja esta fet.


Espero que us agradin aquestes cosetes.


Una abraçada

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada