CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimecres, 15 d’agost del 2012

LA MARTA


Ja torno a estar aquí, encara que feia molt de temps que no posava cap cosa al blog, us ensenyo un regalet que he fet aquests dies.......
Ja fa uns dies, al càmping els meus nous veïns varen tenir un bebè, la MARTA…..una nena muníssima, que no plora mai, i que sempre sembla que no i sigui. Vaig pensar quan ho vaig saber que tindríem que comprar alguna cosa, però allí en aquell poble hi ha molt poques botigues y tot el que veia, no m’agradava, així que una tarda de la setmana passada, se’m va acudir que podia fer una lletra, que també podia servir de guardiola i per fer maco a la seva habitació, i dit i fet……la vaig dibuixar, la vaig tallar i la vaig muntar, després la vaig decorar en retalls de paper que tenia allà, i cartolina, en taronja……perquè a mi el rosa, em costa molt posar-lo, sempre em sembla que queda “cursi”……a la seva mare i la seva avia els hi va agradar molt, i també a la Gabriela de ELRACÓ DEL LLIMONER, que ens ha proposat per fer un taller el 8 de Setembre.
Ha quedat molt “xula”.......ara penso fer-ne alguna altre per regalar, en algun amic/ga,  i una per en Sergi, que ja me l’ha demanat. Ja us les ensenyaré.

Espero que us agradi

5 comentaris:

Lourdes

FINALMENTE ESTAS AQUI!...... por fin!!!!! bellisima!!!

TXELL

Que bé tornar-te a llegir! Aquesta "Ema" t'ha quedat xulíssima!!
http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/

Isa

hola Merçè, no se nada de ti desde hace muchisimo !!! Espero que estes muy bien y me escribas ;)
Un abrazo !!
Isa

Unknown

EN MI BLOG TIENES UN REGALO
http://sumacre.blogspot.com.es/

Taller del Viento, C.A. de Javiela B. Dirinot.

Hola! Me trajo a este rincón Lou de Tarjetas y Detallitos en papel, que lindos tus trabajos! Te llevaré a mi blog para mantenerte pendiente... En ocasiones visito a algunas de las que tengo ahí! Saludos desde Venezuela!

Publica un comentari a l'entrada