CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dimarts, 7 de setembre del 2010

UN REGALET DE LA ISA

Just abans de vacances, la Isa em va portar una llibreta d’aquelles tan “xules” que fa ella, i que m’havia fet especialment per mi.....
M’agrada molt com l’ha realitzat ja que a la tapa hi ha posat un segell de “The Greeting Farm " que els dona color amb bolis de gel, alguns son amb purpurina i això els dona un acabat preciós. Per acabar-la l’hi a posat un trosset de cordill, que fa que el disseny del segell tingui un acabat amb un toc molt especial...... i per dintre a les fulles de la llibreta els ha posat un segell mini a un raconet que a mi personalment m’agrada molt.

Així que no se si la faré servir, perquè es tant bonica que em sap greu que es faci malbé.
Espero que us agradi tan com a mi..... Moltes gracies ISA.

2 comentaris:

Isa

Hola Merçè !! Veo que ya estas "operativa" jajaja
Me alegré muchisimo de que te gustase tanto, pero me gustaría que la utilizases .. si se estropea, pues para eso es !!! Mi intención es de que estas manitas mias puedan hacer más libretitas .. jajajaj !!

Besitos guapa ;) Aver cuando nos vemos, espero que pronto !

Lara

Holaaa!!!! Quiero decir que me ha encantado la libretaaa!!!! y que estoy muerta de envidia!!!! Merce!!! que suerte tienes de que te hagan regalos tan bonitoooosss!!!! Isa yo me pido una para reyes!!!!! jajaja te felicito te ha quedado preciosa! muchos besos a las dos! y espero ver pronto nuevos trabajos vuestros!!!!!!!

Publica un comentari a l'entrada